torsdag 16 september 2010

hmmmm hahahahahah

På väg ner till vård centralen med lillebror :-)
Och så åker vi förbi Kvarbackskolan,
Leon: - ååå en skola ska jag gå där?
Jag: - , du ska nog gå i Aspås.
Leon: - Whaaa Sckoja du?
hahahahahahaha han är rolig den.
Väl ner på VC dem röjer runt och så ropa dem lillebrors namn och Leon hej hej jag heter Leon blablablablablabla mun gick i ett hahahahahaah
Väl färdiga där så gick vi bort till affären, och sen hem *FRUKOST*
Vi är hungriga! Sitter vi matbordet och så säger jag
- Ska vi gör hemmagjorde pizza idag
Leon: - Whaaa nää du är inget bra det är kocken
Mohahahahahaahahaha
Schysst eller hur!?
Han är så rolig!
Nä' nu ska jag mitt kaffe och kolla nätet lite
Kram på dig ;-D

1 kommentar:

Elisabeth sa...

*S*.....charmtroll...krama de små från mig

Tänkte prova en ny portal