söndag 26 september 2010

ojojojjoj!

Nu har det gått 10 dagar sen jag var här sist förlåt ...... har jobbat i 7 dagar på raken och haft sjuka barn igen.

Hoppas det blir bättre nu och vi kan få hålla oss lite friska.

Läste på Gt löpsida på weben och känner bara att jag blir så jäkla förbanad.

Men från det ena till den andra så har jag jobbat mycket denna vecka som gått.

Chefen gjorde lätt för sig och lätt mig och min arbetskollega gör vårat schema whoooo.

Jo, du jag har suttit i ganska många timmar med det för att få det att bli bra.

Man har ju en gubbe som ska bli nöjd också och det ska jag säga det är inte allt tid så lätt.

Man ska helst ha ett jobb som ger massa pengar ( ja tack) lämna och hämta barnen på dagis.

Och ut över det så ska man tvätta, städa huset laga mat och städa upp efter sig när man lagat mat. Fan vad matt jag blev av att bara skriva detta. Men så är min gubben stöpt, enligt hans mor så är kvinnans plats är i köket ......up yours Tant!

Tur att inte hon läser denna blogg mohahahahahahahaha eller kanske ska ge henne adressen hehehehehehe.

Men som du vet är du en av dem få som läser denna blogg så är det bara att ta mig som jag är eller låt bli........

Igår började jag rensa ett skåp i köket ojojo vad jag kan samla hihihiihi ska fortsätta idag efter jag bloggat färdigt......ska skriva ett låååååångt inlägg idag HAHAHAHAHA

Igår hade vi lite vedplockning tjhooo vad det är tråkigt men det ska ju göras.

Gubben klippte gräset för sista gången i år ....tror vi i allafall.

Jag är förundrad över att det inte kommit någon snö än, men i natt har det varit minus grader så det är väl inte långt bort.

Så ska ut och röja bort leksaker och utemöbler.

Kopp kopp måste ju ha kaffe innan jag börja med kroppslig aktivitet :-)))

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal