onsdag 16 april 2014

Lille Lördag

Då är det lillelördag!

Hoppa in och jobba tidigare idag så det blir en jättelång dag idag 11.00-22.10
Nu blir det två tuffa dagar på jobbet sen är jag ledig i tre dagar :-D

Skulle ut och cykla idag men det får bli på fredag istället och ta lite löpning imorgon.

Men snart är det Påsk och detta förbannade godiset som jag har så svårt att låta bli men ska göra mitt bästa att inte äta så mycket.
Nä, mitt mål är att inte köpa för mycket godis, utom ett påskägg till barnen få räcka.

Sen ska vi frossa i god mat!

Nu får jag önska dig en härlig dag!

Kopp Kopp :-D

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Är det krångel på skolan??Hoppas det löser sig snart. Ja jädrans vad söt han var lillzlatan. Och snäll.....sover nästan hela natten. Somnade så gott när jag hade han*S* Sötpropp. Kram på dig

Tänkte prova en ny portal