tisdag 22 april 2014

22 april

Men vad tiden går jag hinner liksom inte med.
Men har fått fixat lite hemma och jobbat och varit ledigt och jobbat igen och nu ledig igen :-O

Det vad meningen att vi skulle göra något i påsk helgen med det vart sådär väder.
Men vi fick besök som uppskattades :-) så det blev äppelpaj och banankaka och kaffe.

Jag och gubben fick fixat bilen, byte kofångare :-D vilket team!
Det blev riktigt bra :-)

Nu fixar han med motorcyklarna och sen ska en säljas, för jag kör inte.
 Och idag har jag plocka ut utemöblerna, ojojo vad jag vill ha nya.
Möblerna har överlevt i över 13-15 år och börja gjort sitt.
Men vet inte riktigt vad jag vill ha....jobbigt!


Nä, ska njuta av mitt kaffe sen göra någon nytta igen.

Ha en bra dag på dig ...kopp kopp!


1 kommentar:

Elisabeth sa...

*S* tackar för gofikat. Underlig påsk blev det ;). Beo fick fortkörningsböte när vi var nästan hemma åxå. Ta pengarna för hojen till utemöbler sen då ;). Finns aldelles för mkt att välja på,vi har kollat typ i 4 år och inte hittat nåt ;). Kram på er

Tänkte prova en ny portal