måndag 12 november 2012

Skit!

SKIT SKIT SKIT SKIT 
SKIT SKIT 
SKIT

Det är en sådan dag idag men dom ska ju finnas dom också men jag vill inte ha skit dagar.
Väntar paket som jag hade hoppats på idag  :-( men nä inte i lådan.
Hoppas imorgon då!
Idag blir det blodpudding och bacon :-D mummmms det gillar vi med Lingon till ;-) 
Som om jag medelålders mamma orkar och har lust kanske jag kan baka något sen ;-)
Kanske någon blir glad på min SKIT SKIT SKIT dag!

Så nu ska jag jaga på barnen om att det är städning av dom där förbanade lego bitarna som är så sköna att trampa på.
Men till dig som läser vill jag önska en härlig och trevlig fortsatt dag <3 font="font" nbsp="nbsp">

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

hur går det med nacken nu då???Skall du kolla upp det nåt mer??Hoppas det gick bra för gubben din på vägen hem....tror han var lite för nere för att stanna ,ville nog hem till dig.Kram på er

Smulan sa...

Jag blir lite bättre men blir det sämre så hör jag av mig till HC och sjukgymnasten igen.
Ja fasen han skulle behöva få vara hemifrån men men.....
Kram på er:-D

Tänkte prova en ny portal