onsdag 1 augusti 2012

Semester

Är inne på tredje dagen på semestern :-)
Kroppen är trött men så skönt att inte ha några måste förutom att hela huset behöver städas och tvätt som ska tvättas.
Vi har lite problem med vårat vatten vi är 6 hus som dela på en brunn och i förrgår tog vattnet slut :(
Så det blir borrning här :-O inte billigt lagom till semestern :-/ tur att resan är betald redan.
Men nu ska jag fokusera på det som är kul :-)
Jag håller på att tränar som bara den har helt underbara grannar i byn som hejjar och peppar mig och jag hänger med på deras rundor även om jag inte kan hålla deras  tempo så väntar dem alltid i slutet.
I lördags efter fredagens sista arbetspass så körde jag ett lopp på 5 mil på cykel och det tog mig 2.21 och det va i regn, solsken , hagel, sidvind och motvind men i mål kom jag :-)
På söndagen så vad jag och grannen ute för att lära mig att åka rullskidor, det va svårt men kanon kul!
Ska bli kul att prova längdskidor sen :-)
Sen på kvällen vad det dags för en löparrunda  och så klart ska jag med på den.
Men sen på kväll då tog jag slut mina bena hade fått slitit i två dagar så nu ville dom vila, somnade som en stock i söndags kväll.
Det va starten på min semester :-)

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal