lördag 21 juli 2012

Ha haft att göra

Det va ett tag sedan jag va här och skriv av mig.
Det har varit mycket jobb och födelsedagar och bröllopsdag och mera jobb och träning på det.
 Presenter från min älskade dotter :-)
Kompisarmband :-)

Och jag gjorde en så grymt god tårta ojojoj vad jag kan :-)

Som sagt det har blivit några mil i skogen och följderna har blivit
blodig tå och blåsor :-) och ömt knä.
Kände att det va dags att hitta bättre löpa dojer och det har jag gjort också.
Denna Nike ska fungera för den terräng som jag springer i :-) hoppas att det fungera.
Det är en grymt skön sko, provade den igår bara någon km den biten fungera den :-) men mitt knä skrek VILA!
Så nu blir det några dagar vila.
Så nu är det jobba som gäller denna vecka som är kvar.
Det är 6 arbetsdagar kvar seeeen e det semester :-) nääää först 5 mil på cykel :-))) det ser jag framemot :-) låter kanske sjukt men det är så kul att cykla och vad kroppen kan människan är en maskin som går att trännans rätt hårt och då har jag ändå mycket kvar.
Men är så nöjd med det jag åstadkommit.

Men nu ska jag njuta av mitt kaffe så jag återkommer ...

Kram på dig :-)

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal