fredag 1 juli 2011

1 Juli...

Men vad tiden har gått fort!

Snart är det födelsedagar och bröllopsdag och jag vill ge min älskling något han verkligen vill ha.

En TomTom Gps så det får bli en sådan till honom :-) Men du säg inget ;-) hahahahaha

Idag är jag trött som bara den och nu är jag less på att vara så trött vi få ordning på min kropp.

Jag har bestämt mig att ligga lågt på Fejja för det är helt sjukt va man blir fast på denna sida och sen får man inte skriva vad man känner. Så där för så tänker jag försöka blogga mer.

Är ingen hejare på att skriva men jag gör mitt bästa och dom säger att övning ger färdighet :-)

Och så en bild kanske blir fint här också ;-)

Kram



1 kommentar:

Elisabeth sa...

*S* antar att guben intre e här å surfar så mycket....
Hoppas att nu pumpen kommer fram snabbt så ni får lite vatten. nu sticker vi i morron men jag har ju både dator å telefon med så vi hörs säkert*S* kramisar å krama alla kottar ; )

Tänkte prova en ny portal