torsdag 30 juni 2011

Mmmm vilken underbar dag :-)




Hade svårt att komma upp idag har haft hela sängen med grabbar.


Jajajaja inte som du tror ;-) Mina små grabbar vill gärna ligga så tät intill att man håller på att svettas ihjäl.
Men nu är dem iväg på dagis så dem får leka av sig och jag får vila upp mig.


Redan idag har jag fått två samtal :-) kära syster och min käre vän härligt att hör av dem.


Att få höra semeterplaner :-))) det är så kul, jag är så sugen på att åka iväg nu men vi har lite jobb kvar på våran DiselHarry.


Han måste vara fin när han ska möta DiselDoris ;-) för första gången.


Min snälla granne har fixat så jag kan låna en textiltvätt så DieselHarry ska bli fin invändigt, så hinner jag så får husvagnen sig en omgång också.



Men nu ska jag njuta av mitt kaffe så kopp kopp ;-)



Kram

1 kommentar:

Elisabeth sa...

tänk om lilla Doris brunstar när dom träffs då*S* då får vi små smart-husbilar*S* gulligt ; )
Kramisar

Tänkte prova en ny portal