torsdag 15 juli 2010

Hej hopp!

Hej hopp!
Äntligen är husvagnen klar för besiktning *jippi*han är duktig min man.
Hade hade grannen till hjälp, det gör nytta när man kan bolla problemet med varandra.
Men mitt upp i allt blir jag lite bryd! När grannen låter en 13 åring börja lära sig köra bil
- Men hallå eller ...... det är på vår gräsmatta och det är bra att börja i tid ??????
Det är väl därför som dem sänkte åldet till 16 år inte 13 år daaaaa!
men jag kunde inte hålla fingrarna i styr hahahaha.
Gubben åkte i byn utan hjälm då ringde hon upp mig och gnällde........ va fan hahahahahaha
Så fort han gör något som inte passa damen så ringer hon mig och klaga ......WHY!!!!!!
Jag lyssnar gärna om du lyssnar på mig!
Men jag är inte intresserad av bara gnäll hela tiden :-)

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal