tisdag 13 juli 2010

Har man någon chans!!!!!????

Har tävla om att vinna Yran biljett, men hur stor är chansen att man vinner det hahahahahahahah obefintlig. Skulle vara kul att få vinna något nån gång!
Men nu ska jag inte hänga läpp ;-D hhehehehehehe. Började min första semesterdag med sov morgon och frukost sen bar det iväg till stan ......klippning ..... som vad välbehövlig!
Mina prinsar vad väl inte jätte lyckliga när mamma visa sig och håret vad borta....
- Sätt på håret igen
- Men mammas hår växer snart ut igen :-)
Tur är att jag är nöjd .....som vanligt sa inte maken något, men när kompisarna kom över fick jag en komplimang av båda :-D
Kvällen bestod av sill och potäter,gräddfil och grillat sallad och massa vin heheheheehe melon, jordgubbar och glass Vi satt i vårt härliga uterum och hade Ted Gärdestad som bakrundsmusik och drack vin och tjöt....myyyysssssssss.
Lite sovmorgon i dag också, frukost och sen iväg till city för fotvård och portömning...SKÖNT..... och en svinn dyr ansiktrengörning blev det också och ett stift för sprickor på fötterna.
Så nu är jag redo för att ta och dra fram husvagnen........så nu har jag och gubben haft en figth myggorna, men nu e husvagnen redo för en make over. Fan vad vi är bra!

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal