fredag 4 juni 2010

Trött!

Jag är trött på
...att inte få plats i karmstolar
...att flåsa så fort jag går uppför en trappa
...att få klämmärken på magen av byxorna
...att behöva lyfta upp och klämma in tröjan mellan valkarna för att jag blir för varm
...att få skav mellan låren om jag har kjol (vilket jag aldrig har bara för det)
...att ha ont i knäna
...att inte hitta kläder som passar
...att alltid köpa tennis-skor eller nån ful toffla
...att ha valkar på ryggen som syns igenom tröjor
...att aldrig kunna ha ljusa kläder för då syns allt igenom
...att inte kunna ha bikini
...att inte orka träna
...att jämt vara trött
...att jag inte avskyr choklad
...att jag inte är en i mängden
...att jag aldrig har varit smal
...att jag alltid har varit "hon den tjocka, hon med den stora baken"

1 kommentar:

sunniva sa...

och jag älskar dig så mycket för att du...
...är bästa mamman man kan ha.
...är så hysteriskt rolig.
...är så söt att man bara vill äta dig när du är puckad (popånnä, fattar du?)
...sprider glädje. när du ler så vill jag le.
...alltid ärlig mot mig.

Tänkte prova en ny portal