tisdag 1 juni 2010

Men........

det är ju 1 juni idag ...wow.....snart har halva det året gått. Sommaren har inte kommit riktig här än så jag hoppas på en väldigt lång sommar istället typ till slutet på september ....blir bra det , då vad det bestämt ;-) För det är väl ingen som har några inväningar ?????
Just nu sitter jag och väntar på ett lass med ved som ska komma men dem verka inte ha bråttom, Jag ska ju bara iväg och jobba. Men iallafall gubben ringde och berättade att dem skulle komma och lassa av det idag om en timme. Då skulle det ut och flyttas bilar, motorcyklar, mope och sist men inte minst mohahahahah stort som ett jävla hus SLÄPVAGN. Jodå, då fick man bekänna färg att man är kvinna och tre skitar hög .....jag slet som attan och så ringer gubben igen då vill han ha släpet på ett annat ställe ....då vart jag GRRRRRRRRR skogs tokig. Visst ut ingen och försöker skuva detta stora helvete i lätt uppförsbacke. Jag jocksar och sliter och så klämmer jag fingret då börja jag nästa gråta .....jävla karlar kan dem aldrig kläka ut sig med än gång vad dem vill. Nä jag må funder lite .... så jävla norrlänskt :-P. Så nu har det gått 1 timme sen han skulle vara här med veden MENNNNNNN ingen ved så långt ögat når. Men snart kanske det kommer en lite lastbil.
Tillråga på allt så verkar det som boxer har pajat också , för det var inget ljud imorse på tv och det är inte fel på tv för det har jag kollat. Ska nog gå in och kolla om det skräpet funger.

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal