torsdag 17 november 2016

77 år



Idag tänder jag ljus för min far som skulle fylla år idag om han det varit i livet. Så ☕️☕️ pappsen
Saknaden är stor och jag undra många gånger hur han skulle vara som människa.
Det tråkiga är också att mina barn aldrig fick träffa honom, det är 28 år sedan han dog.
Och lova jag tänker mycket på det och försöker hålla koll på min hälsa för att få uppleva mina barn som vuxna och barnbarn om det blir några.
Jag har ju turen att ha två vuxna barn och två mindre barn som ger mig mycket glädje och gråa hår :-*
 Som tur har jag min älskade mor kvar i livet många år till (Hoppas jag) som jag ringer och prata med varje vecka och våldgästar med min familj. Vi bor 84mil ifrån varandra så det blir väldigt intensivt när vi ses. Men jag älskar det!

Så ta hand om varandra och tänkt inte jag hör av mig sen.

Kram och Grattis på din dag Pappsen :-*

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal