fredag 7 oktober 2016

Att få många läsare


Min dotter förklara för mig hur man ska få igång en blogg och att få många läsare.
 Jag ska nischa mig inom ett område. 
Hur ska jag kunna göra det för jag gillar mycket och är överallt och ingenstans på samma gång känns det som.

Ja, jag älskar kaffe och utan det är jag paj.

Jag är mitt i livet och är så hungrig på att lära mig massa nya saker och utbilda mig inom vissa områden.
Men givetvis i min takt och på min nivå.

Jag har fyra underbara barn var av två är vuxna och två mindre grabbar som har diagnos ADHD och ADD.
Själv har jag fått diagnos ADHD. Min dotter jobbar med sin ångest, som jag förstår för jag har varit där. Och hon är så jäkla bra på att sätta ord på sina känslor i vilket inte jag är eller jo fast i ord inte i skrift.

Men nu är fråga ska jag försöka hitta min nisch eller ska jag bara vara mig själv?










1 kommentar:

sunniva sa...

Du gör precis som du vill :* Vore kul att se före- och efterbllder när du gör fint hemma, se dina fina latte och espressos ur alla olika fina koppar du har och lite tankar om livet

Tänkte prova en ny portal