tisdag 5 juli 2016

En god räkmacka och nöjd kille

Vad med grabbarna och  köpte nya cykelhjälmar som dom själva fick bestämma, jag vad nöjd och imponerad av deras val. Storgrabben skulle sova med sin hjälm :-))) sötunge.

Idag kl.11.20 ringde dom från jobbet och undra om jag kunde börja 12 istället för 16 :-O då har jag tre mil till jobbet. Kände det va lite knappt om tid så 13 började jag istället.
Men jag och grabbarna hann med en lite cykeltur innan, dom måste göra något ansträngande 30 minuter varje dag. 

Men nu efter kväll på jobbet 13.00-22.10 så gjorde jag mig en god räkmacka med ägg och egen odlad sallad och dill, gjorde en röra på gräddfil, majonäs och en skvätt limesaft men gud va gött det va :-D

Nu ska jag vara ner med ett mangosmakande bubbelvatten och titta på något bra, God kväll och sov gött!

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal