söndag 28 december 2014

Äntligen ledig

Idag har jag varit ledig och tagit det så lugnt.
Imorgon ska jag ta mig i kragen och komma väg på en tur i spåret.
Idag plockade jag upp min julklapp från min man, valla ställ som jag fick lära mig att sätta ihop.
Hahahahahaha gubben hade mer koll än mig tur att jag tog upp det när han vad med.

Idag har vi haft runt -18-19 grader riktigt kallt :-D
Och så fick jag en klapp av grannfrun en bok En svensk Klassiker :-)
Hon fick en påse med ostar, kaffe och frukt :-)
Fasen nu blev jag sugen på ost och kex.

Måste få erkänna att jag blir mer imponerad av apples maskiner.
La in tre cd skivor på min dator swisch så vad dom i datorn och med ett knapptryck så hade jag allt i iphonen :-D

Nä nu blir det kaffe och sen sängen ;-)

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal