fredag 14 mars 2014

Nu är det helg för många

Men idag börjar min arbetsvecka och jag har varit uppe tidigt fått iväg barn på skolan och slappat  och ätit frukost.

Och det är storm och det har kommit mer snö och det är snorhalt och livet är underbart :-)

Men jag hänger inte läpp fick i mig en kopp kaffe "pling" så kom ett sms ....
-Ledig?
 Jag:    -Nä, men börjar senare, gymet?
Ja, om du har tid?

Jaaaa :-D 

Vad skönt att man kan dra och slita i varandra så det blir träning.
Men nu är det gjort, så två hårdmackor med kaviar, kaffe och en apelsin sen duschen.

Jag är nöjd att jag har tränat tre gånger denna veckan, för nu blir det inget för än på måndag om inte jag är helt slut. 
Så jag beställer fint väder till måndagen den 17 mars ;-)...Tack!

Men nu så ...ha en jätte skön helg och ta hand om varandra ;-)

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal