måndag 16 december 2013

Fullt upp

I helgen har det varit fullt upp.

Även om gubbe och pôjkarna varit krassliga så drog vi till IKEA på lördags morgon.

Och det vart en heldag i Birsta och vi handla det vi skulle ha :-D
Med nöjda barn, jag och maken så kl 19 började vi vår hem resa 20 mil i snöväder :-/ och halka va inte så kul.
Det läbbigaste är när man kör så det känns som man kör i rymden för snön kommer rakt emot än.

Jag körde i 40 minuter sen fick gubben ta över och hem kom vi :-D

Massa snö hade kommit medans vi varit borta eller ca 15-20 cm.
Så det första vi fick gör vad att skotta snö så vi kunde komma in med det vi handla.
Men det gick hyfsat snabbt maken hade snöslungan och jag handskott ojojoj vilket samarbete.
In med alla prylar och sen gör kväll för pojkarna.

Söndag 
Sovmorgon och lång sådan , minsta grabben kom till mig då vad klockan10.30 :-O

Skönt vad det, upp och hoppa fixa frukost och tog det lite lugnt sen så vad det bara att börja fixa med ihopsättning av möbler.

Så min dag bestod av ihop sättning städning och matlagning kl.20.30 fick jag slå ner rôva i soffan.

Men det blev fint :-)

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal