onsdag 6 november 2013

Tänk positivt

Jag gör mitt bästa.
Men nu är jag så trött att jag bara skulle kunna lägga mig och sova utan att bry mig om nått.
Men det går inte.
Nu är vi inne på andra dagen med ökad dos igen och även ökning på medicin för sömnen.
Så nu är det dags för tumhållning igen.
Vill att detta ska fungera så vi kan få lite ro och frid.........
Men jag ska inte vara så butter, det bästa är att vi kan sitta ner och prata i 5 minuter vilket inte gick innan och att middagen är mer fridfull :-D
Och i förrgår satt vi och spela Finns i sjön :-)) vilket heller inte fungera det innan.
Så visst är jag glad men trött, och en trött kille har jag också.

Men nu ska jag blicka framåt och njuta av livet.

KRAM

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Behöver man ställa in dosen väldigt länge eller brukar det gå någurlunda snabbt?hoppas det gr undan så ni får en lugn å skön jul iallafall.kram till er alla

Smulan sa...

Man börja på en dos ökar lite eftersom vi har gjort tre doser på tre veckor och hoppas att det ska bli bra annars är det att byta medicin.

Tänkte prova en ny portal