torsdag 28 november 2013

Jag är glad

Visst jag har halsmandlar som är som pingisbollar och det är inte skönt.
När jag skulle ta min medicin i morse så fastnade kapsel i halsen :-O
Det vad väldigt läskigt.

Men nu har jag haft en lite slö morgon medans pôjkarna är på skolan.
Och i morgon fyller min äldsta år min älsklings dotter :-)


Hahahaha nu e det så att jag har en dotter och tre killar och världens goaste pôjkar är det också.

Sitter och kolla på tv4 och har sett flera intervjuer med 
Maria Eggers och hon är helt fantastik.
Ska påminna sig själv mer att man har det väldigt bra.
Jag kan gå, tala med min röst, äta och krama om mina nära och kära.

Efter som jag är mitt i livet så är det att njuta och ta vara på det som är och bara göra det som faller än in.

LEV NU!

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal