måndag 7 oktober 2013

Trött....

Nog för att jag och gubben fått svar på det vi trott länge.
Men denna helgen har varit på väldig varierande.
Vår ena son har fått diagnosen ADHD och det är det vi misstänkt.
Så nu ska vi vänta på att få börja med medicineringen och hoppas att den kommer fungera för honom.
Att han får lugn och ro i sitt liv.
 
Vi har alltid fått anpassa oss efter vår älskade son men det finns en lillebror som inte får glömma borta i detta.
Två killar som lyser upp vår tillvaro men är väldigt krävande.
Och denna helgen har varit krävande så nu är jag så trött.
 
Men idag ska jag åka in till stan och förhoppningsvis få igång min dator igen.
Ja när man har barn som älskar dessa prylar så blir det åtgång på varorna och det kostar.
Men jag ska inte hänga läpp det kunde varit värre :-)
 
Kram från mig


Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal