måndag 2 april 2012

Här igen

Har jobbat hela helgen och blev helt slut.
Första helgen sen sjukskrivningen, det är riktigt skönt att komma igång igen.
Idag har jag varit ledig men varit på sånt hemskt humör så jag inte gillat mig själv .....usch känns inte bra.
Men nu börja jag känna mig som människa igen och inget monster.
Jag och grabbarna åkte till stan och överaskade min dotter.
Och hon blev glad..... hoppas skorna sitter bra ;-)
Men nu ska det bli soffläge och tv :-) måste ladda inför veckans hårda pass, denna vecka och nästa vecka blir mycket att göra.

Vill önska dig en Glad Påsk om jag inte hinner skriva innan.

Kram

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Är det klimaktiriet*S*....dom frågade mig nu när jag tog sista provet om jag hade kommit in idet ; ).....då sa jag att det vet väl inte jag,jag har ju aldrig varit där förut*S* hur skall man då veta hur det är???Glad påsk på er hela bunten. Kram

Tänkte prova en ny portal