måndag 6 februari 2012

Nu e det vinter

Japp, nu är det på -10-12 grader så nu e det vinter igen :-D
Idag är jag ledig och herrejusses vad jag sov länge idag 10.30 vaknade jag !
Det går ju inte ha såna rutiner eller så är det så att min kropp behöver all vila den kan få.

Men nu börja ner räkningen 9 dagar kvar till min operation.
Och det jäkliga är att jag håller på att bli förkyld :-P ont i halsen och nyser och känner mig hängig.
Det är nog därför jag sover som en stock????

Men från det ena till det andra så har jag jobbat hela helgen och det har varit lite lång draget för det har ju varit melodifestivalen men nu är det ingen mer helg på ett tag.
Om jag inte hoppa in någon extra dag innan operation.

Men nu vill jag ha lite kaffe ;-)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal