måndag 27 februari 2012

Jag älskar inte alla

Men att vara rent av elak tycker jag inte om.
Vad är det med detta jävla län stort till ytan men lite befolkning.
Jag tappar hakan hur folk kan bete sig, behandla som du vill bli behandlad!
Hur svårt kan det vara?

Men annars så har min dag dag börjat bra :-)
Sista dag att äta antibiotika och det ska bli så skönt att få ordning på magen.

Tidigare idag ringde en kompis han vill ta med Tant på Ikea ;-D Jaaaaaa
Jag älskar IKEA!
Klart jag hänger på det finns ju massa ställe och vila på ;-D
Göbben blev lite plutt för han vill också åka :-) men inte imorgon han får jobba.
Ojojoj får inte glömma stänga av ljudet på mobilen då för annars kommer maken ringa ihjäl sig.
Så nu ska jag göra en lista av vad jag behöver.

Kram ;-D

2 kommentarer:

sunniva sa...

haha, snygg profilbild!

Smulan sa...

:-D Ja visst är den.

Tänkte prova en ny portal