onsdag 18 januari 2012

Vad ska det bli av en....

Sitter och fundera ....Vad ska det bli av mig...gör något med ditt liv för fan kvinna!!
Japp det är mina egna tankar, är så uttråkad och trött min kropp vill inte hänga med mig.
E det inte dåligt hb så har jag jättelågt blodtryck.....ska man skaffa sig en träsäng med lock?!?!
Jag vill ha massa ork och komma igång och jobba få ordning på min kropp.
Jag dricker massa kaffe och måste säga att det är en myt att man blir pigg av kaffe men fruktansvärt pinknödig blir jag iallafall.
Nä nu ska jag fixa lite så jag inte somnar...
Bye ;-D

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

*S* det kan ju inte vara åldern iallafall....fast jag fattar vad du menar,mycket svacka nu. Du borde ju få må bra å ha lite kul med din nya kropp*S*.....du förstår vad jag menar va???; ). fnt foto ialla fall. Kram

Smulan sa...

Näää absolut inte :-)))
Ja du det hade varit helt underbar att få njut bara.
Är allt bra med er...Kram

Tänkte prova en ny portal