måndag 23 januari 2012

Ny vecka :-)

Måndag :-/
Trött,slut och ledig!
Jobbade min första dag i går på nästan två månader.
Det vad riktigt skönt att få jobba att få känna efter hur kroppen fungera.
Man är ingen ungdom längre :-O
Mitt Hb är ju inte det bästa och plus på det är det tjejvecka ännu sämre :-P
Min kropp måste verkligen få behålla allt blod som finns i denna kropp.
Att jobba 8 timmar tar på kroppen men så underbart att få vara ute och träffa folk igen.
Jag tycker verkligen om mitt jobb :-)
Men nu längtar jag efter brevet från sjukhuset så jag kan få göra min op. som skulle gjorts i december.
Just nu: Lätt yr i huvudet och trött!
Men njuter av mitt kaffe i dag blev första koppen en Mastro LorenzO crem intenso, jag älskar min Tassimo.
Ja men just jag väntar ju på min Latte glas som jag ska få från Tassimo :-) 4 st är det hoppas hoppas att dem kommer snart.
Från det ena till det andra så ringde gubben förrut och berätta att han jagat bort en ren från våran carport hahahahahaah visst dem är söta men vad gör dem här!!!






Här har dem traskat och in mot vår carport som är precis bredvid här :-O

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal