torsdag 26 januari 2012

Mer död än levande

Grymt trött när jag vaknade imorse och det va innan klockan ringde för det vad gubben som hoppa i säng och tokfrös så hela sängen skakade :-/
Jag drog mig en stund till sen vad det bara upp och klä grabbarn och fixa så gubben fick med sig det som dem skulle ha med.
Jag fick i mig lite mat sen bar det iväg för mig också.
Ojojoj vad trött jag va.
Dagen har gått sååå fort, helt plötsligt va kl.18 och jag slutade.
Men det va en rolig händelse idag och i förrgår.
En kompis/vän har en vän Blåbär och en annan vän till min kompis/vän kom och handla av mig.
Och jag smilade lite extra åt Blåbär men han kände inte riktigt igen mig hahahahaimorse kom dem igen. Och jag log och hälsade:-D och Blåbär tittade och grundade och tittade lite extra och säger - Det är ju du!
Jag - Ja ...... det vad det i förrgår också
Blåbär - Men då va jag nog morgontrött
Jag - Men det va på kvällen :-))))
BB - Hur är det?
Jag - Fint! Själv då? :-D
BB - Bra :-D

Hahahahahaha detta låter helt sjukt i dina ögon men min kompis/vännen förstår hahahahahaha

Bllååååå Bär!

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal