tisdag 8 november 2011

Tappar liksom lusten.

Ja jag har inte varit någon höjdare på att blogga och har väl tappat lusten lite.
Att man måste hela tiden tänka sig för vad man skriver, nu vet jag att det inte är så många som läser min blogg men ändå måste man tänka sig för.
Med det har varit mycket runt mitt liv den senaste tiden som jag känner att jag orkar helt enkelt inte.

I förrgår orkade jag äntligen ta mig ut på en lång rask promenad på 1 timme och det va behövligt.
Inatt vaknade jag av en smärta i låret som inte va av denna värld Fy Fan helt enkelt, tog en värktablett och gick och la mig igen.
Fråga idag på HC om det kunde varit en propp men nej då skulle jag fortfarande ha ont *skönt*
Just nu sitter jag här och njuter av att mina pojkar mår bra och är nöjda med tillvaron.

OCH! så är det bara 1,5 månad kvar till Julafton och jag är nästa klar med julklappköpen ...känner mig så nöjd :-D

Ha nu en härlig Kväll!

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal