tisdag 1 november 2011

Då va denna dagen snart slut.

Vilken dag!

Upp med barnen och gosa med dem och sen iväg till dagis och fritids.

Hem och fixa med räkningarna :-O japp lite sen men bättre sent än aldrig :-)

:-( sen ringde telefon dessa försäljare än del fattar inte när man på ett mycket vänligt sätt säger att jag är inte intresserad att köpa trosor men du får strumpor också.....Nej tack men tack ändå ha en trevlig dag ....ska nog fixa Nix på mobilen.

Iväg och fick mig lunch hos min älsklingdotter :-) Gött med ugnstekt falukorv och riktig potatismos mummmms Tack Gumman!

Iväg till jobbet börja med två timmar kassa och sen rast i en timme :-O Fan när klockan vad 19.55 då höll jag på att dööööö av hunger, sprang och tog mig två bananer så jag skall klarna mig en stund.

Men nu är jag äntligen hemma ,,,,,macka, kaffe och jucie och ett hormonpiller vart min kvällsmat.

NNu ska jag titta på 4 stjärnors middag.


Tack och hej leverpastej :-*

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal