torsdag 13 oktober 2011

Toooorsdag!

Jag vaknade av att telefon ringde, JOBBET :-/

Men sorry inget jobb idag.... ser att jag försovit mig ...hjäääälp!

Ska väcka stora grabben för det är skola och simskola idag, då sitter han i soffan och kolla på eurosport hmmmmm

Snabbt på med kläder och iväg, hem igen äta och sen iväg till HC.

klar med det så handla lite käk och vänta på att tiden ska gå för att hämta sonen igen.

Japp,,, då va klockan slagen och han vad precis för dig i bamba, sen vad det gamla vanliga visa leta kläder nu e hans jacka borta...FAAAAAN!

Men sen hem och fixa lite och senare vad det dags för foood när jag står vid spisen ringer dem från fritids och tala om att jackan fanns i taxibussen.

Jag blir galen på min son för han slarva bort mycket och folk som inte kan ta med sig rätt kläder på fritids :-/

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal