torsdag 22 september 2011

Vill....

Jag vill så gärna lära mig att skriva och skriva intressant.

Men hur gör man!!!

Jag har det i huvudet men kan inte få ner det på papper och så har jag min dyslexi som hämmar mig.

Istället för att håna någon för stav fel och menings byggnader så hjälp istället så man lär sig.

Vi är många som har problemet med skriften och det är jättejobbigt när man vill men det går mindre bra.

Just nu känns livet lite upp och ner som en bergoch dalbana, men det är väl det livet ut på.

För att ha bra dagar måste man ha dåliga dagar.... dalar och toppar alla dessa uttryck som finns på hur livet går.

Igår vad en riktigt tung dag i mitt liv men jag ser framåt, ny tag och nya mål :-).

Idag känns det bättre och ska vara hemma och vila upp mig och få min kropp att må bra.

Tänka positiva tankar det gör gott!




Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal