onsdag 7 september 2011

Men va F.....

Idag har varit en sådär dag man vill vara utan.

Folk är så jävla dumma.....så mycket man får se och vara medom när man jobbar inom handeln.

Ojojjo vill mega puckon det finns.

Och sen vill dem försöka tror att det är vi som jobbar där att det är vårt fel att dem beter sig dumt.

Men måste säga att visst får jag jag många goa skratt också det fick jag idag, jag och kunden skratta så tårana rann :-D båda va väldigt trötta men jag älskar när folk kan bjuda på sig själv när det blir helt fel ;-D


Kunden lägger upp sina varor och jag slår in dem.

Jag fråga efter medlemskort och hon dra det.

Jag står och väntar och hon börja slå sin kod.

Och jag ser att hon inte satt i något betalkort eller valt att betala med medlemskortet.

Jag tänker inte mer på det :-)))

Hon kommer på sig själv och börja skratta

- Det är ju bra om jag sätter in kortet innan jag slår koden

Vi titta på varandra och börja gapskratta så tårana börja rinna hahahaha älskar sådana människor.

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal