lördag 13 augusti 2011

Men sköna lördag :-)

Sitter här i min trädgård med gott samvete och lyssa på P4 Clabbe :-)

Och njuter av mitt kaffe från min Tassimo har till och med börjat använda mjölk i kaffet :-O

Idag har det varit en helt underbara dag och jag har fått en hel del gjort och även liggat i solen.

Hoppas att morgondagen blir lika skön som i dag om inte ännu bättre.


Hahahahaha jag och lillgrabben vad ute och prov cykla med barnstolen bak HAHAHAHA

Fy fan va otränad jag är....det är typ 11 år sedan jag gjorde det sist.

Men det kanske dags att skaffa en ny cykel eller kanske byta kedja :-)))

något rostig är den men det går väl att smörja upp?


Men nu har jag bestämt mig att säga upp mitt medlemskap på gym24 för jag har inte kommit dit så mycket som jag villat så nu blir det träning på hemmaplan grejen är att jag fått ett nytt schema som gjorde att jag inte fick den tid som jag hade innan.

Så nu ska wii flyttas ut i köket frö där finns det bra med utrymme för träning, ska nog köpa zumba sser så himla kul ut.

Nästa vecka börja alvaret inget inte för att man har någon större lust, men jag har semester kvar att ta ut och till hösten blir nog några dagar, varför kan inte jag vara eknomisk oberoende??

Men nu ska det göra midda så säger hej så länge ...kraaaam ;-)


Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal