måndag 18 april 2011

Stor sol :-)

Ledig........ och stor sol men det blåser :-/

Har stökat på här nu på morgonkvisten och nu sitter jag och avnjuter en het Arvid

All mina barn är i stan och det känns toppen.

Helgen har varit hektisk massa jobb och hämta son på tåget.

Och så har jag äntligen fått en ny frisyr :-)

Och Internet har inte fungerat så bra i helgen :-/ men nu är det igång igen...nice!

Jag mår gôtt nu!


Veckan som nu har börjat är en soft vecka tredagars arbete och sen ledig i feeeem hela dagar min lyxhelg.

Ska försöka ta mig till Ikea för att byta bordet jag köpte men ej packat upp än.

Japp .... jag ångra mig och vill ha ett annat :-)

För det är jag som bestämmer den detaljen.

Men nu ska jag dricka mitt underbara kaffe så kopp kopp :-*

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal