torsdag 21 april 2011

God Morgon!

God morgon världen!

Jo det är denna dag kvar sen är jag ledig i 5 dagar så skönt det ska bli.

Jag är trött som en gnu har inte hämtat mig sen i går natt natt när gubben fick sig ett fnatt.

Jo serru han väckte mig kl.2.27 och anklaga mig för att jag börjat röka och jag stinker rök.

Men va fan!

Vad är problemet????

Nä jag har inte börjat röka jag har folk omkring mig som rökar och visst jag provade i början på mars och fy fan vad jag mådde illa så nej tack..... gjort det och det är bra nu.

Men tror jag han har inte gett sig än ....han lägger skulden på en helt annan person och han tror inte jag kan säga nej hahahahahahaah


Nä nu ska jag jag åka och lämna barn på dagis och göra mitt sista arbetspass för denna veckan.



GLAD PÅSK

Massa kramar här i från :-)

1 kommentar:

Elisabeth sa...

*S* vilket drama ni har...
Ge fan i å tjuvrök föresten ; )
annars kanske du sitter där igen.
E det dottern som e boven i hans ögon igen eller???; )
Kram på er hela bunten.

Tänkte prova en ny portal