tisdag 1 mars 2011

Japp så är det...

....börja bli gammal!
Huden rasa och det bara hänger :-))) ska man skratta eller gråta.
Nä, jag måste nog skratta åt det för så är det kommer alltid att vara tjugosex mohahahahaha japp så är det.
MEN jag har köpt anti- wrinkel kräm hahahahah vem vet det kanske fungera.
Alltså jag har aldrig varit fåfäng men nu tror jag fasen det börja bli så hahahahahahaaha.
Det är bara två sätt som jag ser att jag blivit äldre det är huden och mina barn :-)
Att barnen blir större tycker jag är så skönt!
Min minste på snart 4 år
- Mamma du är fin!
Jag: - Tack du är snäll du.
Son: - Mmmm du är cool också
Jag: - Ja du också
Son: - Ja
Hahahahha dem är för sött :-)

1 kommentar:

Elisabeth sa...

sötgöte......nu glömde jag ju att skicka blusen.
men jag skall ; )
kramisar på dig

Tänkte prova en ny portal