måndag 21 mars 2011

Godmorgon

God morgon bloggen ;-D
Igår då va vart jag så himmmmmla förbannad
Nä skämt och sidå, jag vart riktigt jävla förbannad.
Det vad på jobbet en av dem nya som bara varit där i typ 3 veckor blev helt plötsligt dålig och åkte hem.
1 timme personen åkt från jobbet skriv h*n på facebook att hon kommer ner till B-parken och grillar korv ...FAN vad hon mådde dåligt och kräksjuka vad på gång där!
H*n skriver ytyerligare en kommentar på FB smartingen.
Sen råkade jag :-( gilla det tre timmar senar skrev h*n att men efter som jag är sjuk kan jag inte komma till B-parken.
BULLSHIT!!!!
Klockan 22.30 igår kväll sitter personen på bussen och åker förbi jobbet HUR SMART FÅR MAN BLI????????
Sätter oss som är kvar på jobbetpå pottan för att h*n ska ut och sola och grilla korv och dricka öl på kvällen....skaffa ett annat jobb!
Det sämsta är att att dem ta bort vissa inlägg på FB som vi redan sett och skriver ditt sånt som inte stämmer PUCKO!!!!!
Så nu har jag haft min dos av avreagering :-)

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal