tisdag 8 februari 2011

Solen tittar in ...

...hos mig :-D
Och det är så fint väder men dock väldigt kallt.
Men sitter jag och njuter av tystnaden och en kopp kaffe.
Pojkarna sitter tyst och tittar på tv:n och är lugna *skönt*
Idag väntar jobb, det är kvällspass och även imorgon.
Jo, jag har fått spotify free nu O my God vad mycket roligt jag hittar där.
Jag blir alldeles lyrisk ....
Jag tittade förra veckan på Dem kallar oss artister och då va det om Salem Al Fakir och han sjung en sång i slutet på programmet som jag bara älskar.
Chain Gang som jag hört som barn och jag hitta den med Sam Cooke.
Nu vet jag om han är original sångaren men det är såååå bra.
Men massa bra musik, jag har hittat två nya ja en har jag gillat ett tag nu.
Oskar Linnros och Daniel Adams-Ray och snart ska jag gå och lyssna på Oskar på folkan och så kommer Daniel till stans festival.
Salem är också väldigt bra, hoppas han dyker upp här.
Kopp kopp nu ska jag njuta av mitt kaffe :-)

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal