torsdag 17 februari 2011

Man ska inte....

........Som sagt va man ska inte hoppa över viktiga saker.
Jag tog beslutet igår att efter som inte gubben hade burit in ved då sket jag i att elda hmmmm.
Och gubben prio. va snöskottning före eldning så kontentan av detta blev att vårt vatten frös.
Så har vi en himla tur nu så har inget pajat, men det verka inte ha frusit så hårt för nu är vattnet igång igen puhhhh!
Men ibland längtar jag till att bo i lägenhet så man slipper tänka på alla dessa saker som tillkommer med att ha hus.
Men jag älskar samtidigt att bo som vi gör så det är bara att ta det som det är.
Och idag är det VAB för grabbarna är inte krya så typiskt men men vad ska man göra.
Själv ska jag hålla koll på pannan och elda och hoppas på att allt är som det ska.
Men du får ha en bra dag :-)
BYE!!

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal