måndag 17 januari 2011

Måndag och ledig :-)

Idag har jag varit ledig och det har varit så skönt.
Har tvättat det är ju sååååå kul :-/ nä
Men gubben har kopplat in torktumlarn så då blir det mycket enklare.
Lillgrabben mådde inget bra i morse han vad alldeles blek och gick och hulka.
Jag gick efter honom hela tiden med en spann ifall det skulle komma något.
Men han har klarat sig än så länge...skönt!
Idag kom brev från vännen min och där var det en klocka i också , den är häftig :-) den gillar jag stort TACK!
Så nu hoppas jag att grabbarna ska somna och att gubben är borta en stund till för det är så skönt att få mysa själv...Handboll på tv nu :-)
Men ha en skön kväll för det ska jag ;-)

1 kommentar:

Elisabeth sa...

*S* du e ju i allafall lite klocknörd så då får du en sån......kan du ju ha när du skall vara lite frän ; )
kraaaam

Tänkte prova en ny portal