söndag 23 januari 2011

Jag blir galen snart,,,,

E det små grabbarna eller dem större barnen som kan få än att bli GALEN!
Jag älskar alla min barn men ibland blir man skogs galen på dem.
Ska man behöva spela in alla samtal för att få dem att inse att det är inte bara jag som intar info fel.....
Att man har sönder eller glömmer eller blir bestulen på saker är inte mitt fel
utan den som det drabbar, om inte man tycker det så är det inte mitt fel iallafall.
Jag kan bara stå för det jag gör inte vad mina barn eller någon annan gör.
Men visst måste man få utlopp av sina känslor att det va just jag som fick mig en dänga är väl för att det som gav mig dänga hade en del motgångar själv och jag hoppas att det löser sig.

1 kommentar:

Elisabeth sa...

vad e det som hänt nu då???
inget allvarligt hoppas jag....
hur funkar det med krämen???
kraaaam

Tänkte prova en ny portal