torsdag 9 december 2010

usch ååååå fy!

Jag mår inget bra men ska man göra det så här års.....jappp e svaret men inte jag.
Har ont i hela kroppen och tokförkyld!
Och det är bara jag själv som tycker synd om mig :-(
Men jag ska väl inte hänga läpp för jag har rent vatten iallafall!
Tänk alla stackare som har fått utstå den hemska parasit och allt mer jobb inför jul.
Men det är också ett riktigt I-lands problem, vi har ju ström så det kan kokas vatten se på tv:en och ha varmt i stugorna.
Men idag är det inte så kallt det är bara - 6 grader och vi har redan varit på utflykt idag.
Hmmmm till tandis och det gick kanonbra.....inga hål :-D
Så nu väntar jag på att gubben ska komma hem så jag få åka på jobbet för idag har dagis stängt.
Ja dem ska ju också ha sina dagar.
Men nu ska jag fixa lite här innan det är dags att bege sig.

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal