torsdag 25 november 2010

whhaaaa!

Men vad jag känner mig trött och tom idag....
Kan det att jag va uppe på tok för länge igår...hmmmmm ja jag tror det.
Men det vad det värt för att få mysa och prata med gullhönan är så skönt, tack goa vän!
Och ikväll är det jobb igen och går till stängning ...gässssp .....jag behöver massor av kaffe!
Men gu va trött jag e........
Just nu är det en del förändringar på jobbet och känner VARFÖR!!!!!!
Hoppas att det bara blir bättre inte för att det är dåligt nu.
Men vad jag tappa tråden.....e bara snurrig i huvudet nu.
Det vasom i går gjorde iordning macka till grabben och ska ställa in smöret i kylen då hade jag lagt brödet där ..WWWhattt .....hahahhaa
Och imorse så fick jag stoppa mig själva när jag är på väg att ställa in smöret i torrskafferiet...vad är det som händer i min hjärnaaaaaaaaaaaaaa?????
Jag känner att jag är väldigt hoppig och osamhängade ..hjäääälp!

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal