torsdag 4 november 2010

OJ.... solen skiner!

Onsdag idag och jag har varit hemma i en och halv vecka.
Det är bara en och en halv vecka kvar sen är det dags att åter gå till arbetet.
Ska bli riktigt skönt att få komma igång.
Första dagen blir en långkörare, det är ostskola :-) och det ser jag framemot.
Men idag är det promenad som gäller träning i det fria för än så länge ser det ut att bli kanon väder.
Igår vart det inget för jag och gubben vad runt och kolla soffor, så lite motion vart det.
Men just nu sitter jag här och intar min flytande frukost och trycker i mig lite medicin mmmm.
Och väntar på något som jag inte riktigt vet vad det är...
Nä dags att fixa grabbarna för dagis, snabba ryck här byyyyyee

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Hittade ni nån soffa eller???
kramisar på er alla.

Tänkte prova en ny portal