söndag 7 november 2010

Middan




Idag ska jag äta lax och dem andra köttbullar och makaroner.

Och det är ingen höjdar kost för mig nu.

Jag fixade med grönsaker och pressade potatisen istället för att ha den hel och på detta riven parmesan mummmmms vad min tanke.

Dem andra satt vid bords när ja ska sätta mig och äta sitter gubben son bredvid vi och pressa fram tre fisar.

:-( Jag blev skit arg för är man snart 9 år då bör man fått lära sig att man fiser inte vid matbordet när man äter.

Men som vanligt så säger gubben ingeting men hade det varit våran 5 åring hade han gapat på honom som han gör när han rapar som heller inte är ok.

Jag blev så äcklad att jag gick från bordet och det vad ju fel det också enligt gubben.

Men jag sa till han attt då kan sitta och äta och lukta på hans skitlukt för det vill inte jag.

Men din dotter fes vid matbordet när hon vad här sist kontra han med då ...som alltid.

Nä hon skiter inte när vi sitter och äter, för då hade jag blivit lika förbanad.

Men när det gäller gubben son får man inte bli förbanad och säga till honom är inte bra.

Det ska vara ett jävla mjäkande med honom, men gapa och skrika på våra gemensam barn går jävligt bra.

Nä fan....sånt tål jag inte!


Men smaklig måltid :-P

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal