måndag 22 november 2010

Måååååndag!

Började tidigt idag, jag och storgrabben skulle vara på sjukhuset kl. 8.15.
Första vad det hörselcentralen och sen kl.9.00 vad det logopeden.
Och han vad jätteduktig och bra hörsel har han också.
Så nu är det bara 4 ggr kvar i år iallafall.
Sen vad vi och shopa lite och min grabb vad så duktig :-D
Så han fick fira med tårta idag givitvis blir det till lillebror och pappa också.
Men jag avstår, men jag hänger inte läpp för det.
Jag har fått en liten favorit och det är kanelknäckebröd det är jul känsla över smaken .
Lillgrabben sov inte många timmar inatt och han vad så ledsen i morse
När vi kommit hem så sonade han på soffan men fick väckt honom phuuuu!
Men vi 17 tiden vad det kört igen lillebror somnade igen, nu testar jag och hoppas på att han sover hela natten.
Så håll tummarna ......

1 kommentar:

Elisabeth sa...

hoppas det går bra för honom med talet*S* fast jag tycker han pratar bra jag. har du prövat finncripps nya all grain knäckebröd???? helt super goa. både som tunnisar å knäcke....
hur går det för dig??
kramisar

Tänkte prova en ny portal