lördag 2 oktober 2010

Men fan.....

Snart blir jag skogstokig......
Vad är det för jävla fel på min gubbe
För en gång skull så har han tvättat sin tvätt.....ja han får tvätta den själv....varför !!! Jo för att om man gnäller och är missnöjd då kan man göra det själv!
Men som sagt nu har ahn tvättat upp sin tvätt och vill ha en guld stjärna , klapp på axeln och så villa han hör hur duktig han är NEEEEEEEEEEEEEEJ inte från mig.
Men denna veckan har jag jobbat kväll hela veckan och har varit rätt trött.
Och så har jag fått några timmar för mig själv och detta stör min man något så jävligt och jag är så trött på det.
Och så är jag bjuden på 60 år kalas ikväll och vi hade sovmorgon för det vart sent i går.
Vi fixa med köttet vi köpt. Han fick gå upp och fixa frukost till grabbarna och då hade jag varit uppe och hjälp barnen innan.
Men efter som jag inte äter frukost så tog jag mitt te och min shake i sängen och kolla på Dobido hahahahahah och det störde honom också.
Jag gick ut på en rask promenad medans gubben ligger framför dator, när jag kommer tillbaka drog jag igång en eld i pannan för jag ska dusch.
Går in och sätter mig i sängen och kolla fejjan då försöker han smyga sig in hahahahahaha och börja gorma och skricker......men va fan hur e han skapt???
Idag skulle jag inte äns vara hemma och det är ju också ett kapitel för sig....DET MANLIGA SLÄKTET GRRRRRRR.
Och efter som jag är som jag är så går jag upp och ska kolla om värmen på panna gått upp och så fråga jag gubben om det står rätt till där uppe ????
-Jag har gjort allt denna veckan ...sa han
Jag: - Jaha och resten av dem andra 51 veckorna då????
Ja svaret till det är och ska du vara borta hela kvällen!
Jag: - Ja och det visst du och jag skulle inte äns vara hemma!
Vad är problemet?!?!?!?!
Köp dig en Rut!
Jag får inte betalt för att passa upp honom.
Ojojoj vad jag har spytt galla, men jag vet att jag är inte ensam om detta problem.
Men jag är så less på hans avundsjuka.
Men nu är pannan varm och jag ska dricka mitt kaffe sen blir det duschen :-)
Bye bye

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal