onsdag 13 oktober 2010

Hej hopp i Lingonskogen!

Fick en pik av min dotter att jag skriver här för sällan nu.
Japp har jobbat mycket och har varit trött och då känns det som jag inte har så mycket att skriva om men jag ska göra mitt bästa att uppdatera.
Idag är jag och grabbarna ledig och det är så skönt, så idag blir det wii spel och massa mys.
Sen ska jag jobba fre-söndag :-)
Jag har nu gått 16 dag på nutrilett och är inne på den 17 dagen och har gått ner bra.
Men jag längtar efter mat så ska börja ta byta ut en påse mot ett mål mat och successivt byta ut påsarna. Så det jag har sysslat med i över två veckor :-)))

1 kommentar:

Elisabeth sa...

duktig kicka.....jag blev ju lite inspirerad och köpte en låda nutrilett jordgubb. tyckte dom var super-goda...men inte fan ju går jag ju ner nåt. men grattis på du ; )

Tänkte prova en ny portal