onsdag 4 augusti 2010

Njuter!

Det är inget bra väder men jag njuter ändå.
Sitter just nu och avnjuter en kopp kaffe i mitt uterum, som jag tycker mycket om.
Men det är mycket som skulle behövas fixas här taket, golvet, ny färg och rätta upp glasdörrarna för den som har byggt detta använde nog inte vatten pass.
Som det står nu går det ändå att njuta för fullo.

Hade besök i helgen här ( Tack för trevligt sällskap) och då satt vi där ute och hade en trevlig kväll med god mat och mycket prat.

Och nu har det kommit jätte mycket tomater på mina två plantor som jag fått av min svägerska :-D kanske finns en lite ådra av gröna fingrar i mig hahahahahah. Jag sitter plant vakt också och dem är också vid liv .....vilken bedrift :-)))

Som du tidigare sätt i min lillalilla blog så har vi varit på husvagnssemester och jag har fört dagbok, men jag tror inte det är någon som skulle orka läsa allt hahahahahaha.
Kan jag få ihop det på ett bra sätt ska jag kanske lägga ut vår resa här.
Det var vår första husvagns och riktiga semester på 8 år och jag kan klart tänka mig detta ingen.

Här är vår nya hyresgäst, vi har sett den vi flera tillfällen men nu fick jag ett foto han/hon en liten söting :-)

Och nu börja det regna igen, tur att jag har tak över huvudet.

Nu ska jag göra lite nytta, ha det så gôtt!

KRAM ;-D

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal